søndag den 5. marts 2017

Copenhagen Comics 2017


I sidste uge drog jeg mod København sammen med en veninde. Vi havde længe glædet os til, at skulle til Copenhagen Comics for at blive inspireret til vores kommende tegneserie-læsninger. Jeg elsker stemningen der er ved Copenhagen Comics. Alle deler den samme interesse for tegneserier, og man kan ved alle stande se en masse folk, der bladrer gennem stakkevis af tegneserier, for at finde den helt rigtige, der skal med hjem.

Der kan både findes og købes tegneserier, merchandise og originale tegninger i stor stil. Hvis man var heldig, kunne man også se nogle af tegnerne i aktion. Jeg er selv kæmpe fan af Peter Madsens Valhalla tegninger. Det var kærlighed ved første blik, da jeg så det sidste nye af hans tryk med Ragnarok. Jeg havde ikke regnet med at skulle have sådan et med hjem, men jeg vidste med det samme, at jeg ikke kunne undvære det. Så selvom det var en anelse besværligt at transportere hjem i toget, så skulle det med hjem!

Jeg havde desværre ikke fået mit kamera med, men jeg tog en masse billeder med telefonen og derfor kommer der nu en samling fra dagen herunder.

1 kommentar:

  1. Skønt at I havde en god dag derinde! Jeg var derinde om søndagen, hvilket også var godt :)

    SvarSlet