torsdag den 2. februar 2017

Lizzie the musical

Jeg er kulturblogger for Fredericia Teater og har derfor fået billetten gratis, for at jeg kan bedømme, hvad jeg synes om musicalen. Billederne er taget fra Fredericia Teaters Facebook-side.

I 2014 havde Fredericia Teater premiere på en den dansk oversatte musical: "Lizzie the musical". Den omhandler den sande historie om Lizzie Borden, der bliver anklaget for mordet på sin far og stedmor. Nu har Fredericia Teater endnu engang opsat musicalen, men denne gang på engelsk.

Om ikke så længe rejser hele castet til London, for at optræde med musicalen. Jeg absolut ELSKER at vi her i Danmark får lov til at se musicalen inden de rejser. Historien er den samme som i 2014, men castet er nyt og internationalt. Det ændrer dog ikke på min mening om musicalen og derfor vælger jeg at henvise til min anmeldelse af musicalen fra sidst den blev opført. Du kan se anmeldelsen lige her.

Jeg bliver dog nød til at tilføje i dette indlæg, at musikken er SÅ fed, skuespillerne er SÅ dygtige og så lige et lille tip: Hvis du har splatterpladser, så tag for guds skyld regnslaget på! Du får splat for alle pengene. Jeg taler af erfaring!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar