torsdag den 15. december 2016

Bag kulisserne på: Fantastiske skabninger og hvor de findes


Jeg var den anden dag i biografen og se "Fantastiske skabninger og hvor de findes". Jeg har glædet mig så meget til endnu engang at komme ind i J.K Rowling's magiske verden.

Filmen var skøn og den var magisk! Jeg levede mig virkelig ind i historien, jeg kom til at holde af hovedpersonerne og jeg måtte flere gange grine højt fordi filmen var sjov og noget så fin. Det var virkelig sjovt at se alle de magiske væsner, som både var vildt underholdende og også ret vilde og skræmmende. Noget jeg også synes var utrolig interressant var at møde nye troldmænd- og kvinder men samtidig også støde på kendte navne man har hørt i Harry Potter bøgerne. Jeg kunne slet ikke give slip på hele dette nye univers, der viser hvordan det magiske samfund i Amerika fungerer. 

Derfor var det noget så fantastisk at HarperCollins Nordic havde sendt en bog, der går bag om filmen. Bogen giver et indblik i mange af filmens skuespillere og hvilke karakterer de spiller. Hvad er det for nogle typer og hvilke egenskaber har de. Karakterernes tøj bliver også beskrevet i bogen med de fineste illustrationer og billeder, der viser eksempler på tøjet. Derudover bliver flere forskellige lokationer og opbyggede steder beskrevet samtidig med at det amerikanske magiske samfund bliver beskrevet mere detaljeret, så man kan få læst lidt op på det og blive klogere på, hvem der er hvad, og hvad de mener i filmen. Jeg synes virkelig at det er super sjovt at kunne sidde og sammenligne filmens scener med det, der står i bogen.

Bogen indeholder desuden de smukkeste billeder og layout som gør det nemt for en at drømme sig tilbage til filmens univers. Jeg er så glad for denne bog!

(Sponsoreret indlæg


2 kommentarer:

  1. Åh, den bog ser magisk ud! Jeg har også lige set filmen, og jeg elskede den! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var også noget så fin!

      Slet