torsdag den 1. december 2016

Decembers Boglige Begivenheder

Hver måned bliver der udgivet nye bøger og der bliver holdt litterære arrangementer rundt omkring i Danmark. Det kan være svært at holde styr på det hele, men jeg har prøvet at lave en lille oversigt over, hvilke udgivelser og arrangementer jeg synes kunne være spændende at se lidt nærmere på. Hvis i kender til andre spændende udgivelser eller arrangementer, så sig endelig til!

Udgivelser:
8/12 - "1001 Nats Eventyr" - En samling af forskellige eventyr fra 1001 og en nat. Lindhardt og Ringhoff fortsætter med at udgive klassikere i smukke udgaver, og nu er det så kommet til 1001 nats eventyr. Hvor ville den dog komme til at pynte i reolen!

Arrangementer:
1/12 - Ellen Hillingsø holder foredag på Tarup bibliotek - Ellen Hillingsø udfordrer vores selvhøjtidelighed og opfordrer til at leve et gennemsigtigt liv. Alle vores fejl bliver jo alligevel opdaget. Et humoristisk foredrag der tager udgangspunkt i Ellen Hillingsø's eget liv.

14/12 - Foredrag med Malene Sølsten på Silkeborg Bibliotek - Malene Sølvsten, der har skrevet "Ravnenes Hvisken", besøger Silkeborg bibliotek og vil fortælle om sin bog og om det at være forfatter

2 kommentarer:

  1. Åh, Malene Sølvsten <3 Hun er så fantastisk. Jeg elskede hendes bog – og elsker at arbejde med den.

    Og så glæder jeg mig også helt vildt til '1001 Nat'. Den lander på forlaget i morgen, og jeg er så spændt på at se den rigtigt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i gang med hendes bog. Den er SÅ god! Jeg kan slet ikke lægge den fra mig :D

      Slet