onsdag den 28. december 2016

2016: De læste bøger i tal


Goodreads er skøn, når man elsker at se statistikker over de bøger man har læst i løbet af året. Jeg bliver lige forbavset hver gang jeg ser på det. Har jeg virkelig læst så meget? Var den bog virkelig den tykkeste? Endnu engang har jeg slået min egen rekord og mit eget mål. Hvordan det kan lykkes hvert år, forstår jeg slet ikke. Men jeg er taknemmelig for alle de læseoplevelser, som hver enkelt bog har givet mig.

Jeg har givet en del bøger 4 og 5 stjerner, så 2016 tegner som et år med ganske gode bøger. Det ser dog ud til, at jeg er blevet en smule fedtet med de 6 stjerner. Jeg synes dog alligevel også der skal noget helt speciel til, før jeg kan give en bog dette. Hvordan har i det med at give en bog fuldt hus af stjerner?

3 kommentarer:

  1. Jeg er ret nærig med de seks stjerner. Jeg prøvede at være lidt mere gavmild for et års tid siden, men jeg syntes ikke rigtig, det fungerede, så jeg gik tilbage til den nærige stjerne-uddeling :D

    Godt nytår!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt jeg ikke er alene om at være en smule nærig med stjernerne :D

      Godt nytår!

      Slet
  2. Godt (forsinket?) nytår, kære Anne!

    Hvad bøgerne angår, er det da herligt at se, du har læst så mange gode! Mit eget læseår har faktisk været lidt tyndt, føler jeg. Men jeg er (også) lidt nærig med de fulde stjernehuse ...

    SvarSlet