onsdag den 13. april 2016

Stilhed på bloggen

Der har været så stille her på bloggen. Det er ikke fordi jeg har mistet lysten til at skrive eller til at dele min bogglæde med jer. Lysten til at læse bøger er bestemt heller ikke forsvundet. Tiden går dog lige nu med at læse lidt anderledes bøger end dem det plejer at være. De skønlitterære bøger er skiftet ud til faglitteratur for nu. Specialet skriver ikke sig selv, hvilket godt kan mærkes. Dagene er fyldt med travlhed og nogle gange kunne man godt ønske sig lidt flere timer på et døgn.

Om skræmmende snart er det hele overstået og jeg satser på at vende stærkt tilbage med fornyet energi. Når tiden og ideerne er der, så vil jeg selvfølgelig skrive nogle indlæg ind imellem specialeskrivningen.

3 kommentarer:

  1. Held og lykke med specialeskrivningen! <3

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Jeg skriver om det sociale aspekt på de sociale medier :)

      Slet