tirsdag den 10. november 2015

Bogforum 2015 #2

Så er Bogforum for i år overstået. Der var så mange oplevelser og indtryk så man nogle gange lige måtte stoppe op og få et lille overblik.

Xenia og jeg ankom sent fredag og startede ud ved Forlaget Tellerup's stand, hvor vi straks faldt i snak med forfatterne Christina Bonde, Dennis Jürgensen og Haidi Wigger Klaris. Herefter snusede vi lidt rundt ved standene, for at se, hvad de forskellige forlag havde at byde på. Det blev allerede til et enkelt bogkøb eller to på første-dagen. Desuden fik vi også taget os mod til at få taget et billede sammen med selveste Lars Mikkelsen.




Lørdag stod i foredragets tegn. Jeg fik set Hella Joof, Peter Lund Madsen, Jan Sonnergaard og Peter Madsen. Jeg fik også et par signeringer til lørdagens foredrag. Dem vil jeg vise i et andet indlæg om bogkøb og signeringer. Derudover fik vi gået forbi de lækre madstande, hvor der var smagsprøver på lidt af hvert. Jeg var især rigtig glad for gløggen og den varme æblevin. Der kom lidt æblevin og et par lemoncurd småkager med hjem fra årets Bogforum.
Det blev også til en tur forbi Lindhardt og Ringhofs tattoo-stand. (Kan i spotte grammatik fejlen på tatoveringen?)
Aftenen blev sluttet af i godt selskab med fælles bogbloggere. Xenia, Sofie, Rikke, Malene, Anna og jeg hyggede os med pizza og snak inden det blev sengetid for små bogbloggere.



Om søndagen gik luften lidt ud af ballonen indrømmer jeg gerne. De sidste bogkøb blev gjort og ellers hang vi bare lidt rundt omkring mens vi ventede på at høre Nicole Boyle Rødtnes fortælle om, hvordan man skriver fantasy bøger og til at Ulf Pilgaard skulle fortælle om sin biografi. Jeg var faktisk så træt, så jeg ikke engang opdagede at Thomas Helmig gik lige hen imod mig og forbi. Heldigt at Xenia kan gøre en opmærksom på det ;)



Det har været en super skøn Bogforum-weekend. Jeg elsker stemningen, jeg elsker at møde alle jer bogbloggere og jeg elsker at komme tæt på forfatterne og høre deres tanker bag bøgerne.

6 kommentarer:

  1. Hvor er det et fint indlæg. Jeg er glad for, jeg lige fik sagt hej til dig, selvom det var kort :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så hyggeligt lige at se dig! :d

      Slet
  2. Det var rigtig hyggeligt at ses igen og snakke med dig!

    Og sikke en hyggelig lørdag aften vi havde :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig en hyggelig lørdag! :D

      Slet
  3. Åh så mange skønne oplevelser! Og ih Lars Mikkelsen <3 :D Det var nu så hyggeligt at snakke med dig!

    SvarSlet
  4. Så fine billeder! Det var herligt lige at se dig derinde :D

    SvarSlet