torsdag den 5. november 2015

Bogforum 2015 #1


Nu nærmer Bogforum sig og jeg vil sammen med Xenia være der hele weekenden. Vi skal have koordineret vores programmer, så vi hver især ved, hvad vi vil på Bogforum. Jeg ved ikke helt, hvad jeg synes om programmet i år. Jeg kan se at der er lidt store huller mellem de forskellige oplæg jeg gerne vil se. Det betyder dog ikke at det bliver lidt snært alligevel fordi nogle af foredragene ligger lige over hinanden. Men jeg tager ja-hatten på til weekenden.

De steder, hvor i næsten kan være sikker på at finde mig på Bogforum:

Lørdag:

Kl. 12.00:
Karoline Stjernfelt signerer ”I morgen bliver bedre”, en graphic novel om kongen, dronningen og lægen; Christian d. 7., Caroline Mathilde og Struensee. (Ved Cobolt)

Kl. 12.15:
P.C. & Kristin Cast i samtale med Jannie Schjødt Kold om Young Adult-serien "Nattens hus".

Kl. 13.15:
Jan Sonnergaard taler med Jes Stein Pedersen om romanen "Frysende våde vejbaner". Efterfølgende signering på standen.

Kl. 14.00:
Nicolas Bro - Man bliver aldrig for gammel til superhelte. Kom og mød skuespiller Nicolas Bro og
hør ham fortælle, hvorfor det netop er tegneserier, og især superheltene fra Marvel, han har kastet

sin kærlighed på!

Søndag:

Kl. 13.00:
Mød Peter Madsen, som signerer "Eventyrbogen" og "Eventyrkalenderen 2016 for hele familien".

Kl. 13.20:
Ulf Pilgaard i samtale med Ole Sønnichsen om biografien "Mit liv som Ulf". Efterfølgende signering på standen.

Kl. 15.00:
Jan Sonnergaard taler med Kirsten Thorup om sin bog "Frysende våde vejbaner".

Kl. 17.15:
Fredrik Backman i samtale med Iben Albinus om sin nye roman "Min mor hilser og siger undskyld".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar