torsdag den 29. oktober 2015

Et tilbageblik: Bogforum 2014

Nu er der ikke længe til at Bogforum for i år begynder. Det er efterhånden ved at være en tradition, at være med så derfor vil jeg gerne se tilbage på nogle af de gode minder, jeg har haft til tidligere Bogforums.

I 2014 tog min skønne veninde Xenia og jeg på roadtrip til Bogforum. Vi var i god tid og trippede med spænding i køen, for at komme ind til alle de skønne stande. På vej i bilen havde vi koordineret, hvad vi hver især ville se, så vi kunne være så effektive som muligt. Der blev både set en masse foredrag, set på en masse stande og købt en masse bøger. Intet måtte glemmes og der måtte lægges en taktik inden vi gik i gang! (Ja, vi er begge store planlæggere)

Jeg husker især Bogforum i 2014 for at være en dag, hvor jeg slæbte rundt på utroligt tunge bøger. Og mange af dem! Der var bare så meget der skulle med hjem. Vi fik både set Jussi Adler Olsen, Chris Carter og Jojo Moyes plus endeløse af andre navne.

Højdepunkterne for mig i 2014 var, at stifte bekendtskab med Chris Carter og få signeret et par af hans bøger og samtidig også få en signeret bog af Jojo Moyes.

Efter en lang dag med ufattelig mange indtryk, hvor vores hoveder var mere end mættet, tog Xenia og jeg bilen hjem, hvor der blev skrålet Disney-sange på livet løs. En virkelig fantastisk dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar