torsdag den 16. juli 2015

Sommerlæsning

Sommeren er over os (Det siger kalenderen ihvertfald. Vejret er ikke helt enig). For mit vedkommende betyder sommer at der er ferie fra studiet. Derfor er der nu plads til at få læst en masse. Jeg må indrømme at det går lidt langsomt fremad for tiden. Men jeg nyder at kunne læse lige det jeg har lyst til.

Da jeg var til tegneseriemesse i København med familien, gav forlaget Tellerup mig et tilbud, jeg absolut ikke kunne sige nej til. Så Tellerup står for en hel del af sommerlæsningen i år. Det klager jeg virkelig ikke over. Jeg håber dog også at jeg måske kunne få læst en klassiker eller to. Jeg skal til London i september, så måske det bliver der.

2 kommentarer:

  1. Total Dennis Jürgensen-nostalgi :-)

    Happy reading!

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  2. Skønne bøger - især Dennis Jürgensen og Tamora Pierce. Deres bøger dominerede størstedelen af min læsning som barn/ung. Glæd dig!

    SvarSlet