onsdag den 17. juni 2015

Status for mine bogudfordringer

Vi er nu i juni måned og er derved nået halvejs gennem året. Derfor gør jeg status på, hvor langt jeg er nået i mine bogudfordringer.



1. Min goodreads challenge er at læse 55 bøger.
Jeg startede året ud med at være bagud i med denne udfordring. Eksamener og forkølelse fjernede lysten til at læse. Men jeg er kommet stærkt igen og har nu læst 29 bøger. Det ser helt klart ud til at jeg når mit mål for i år.

2. Jeg har læst 2 af Chris Carters bøger. Nu vil jeg læse de sidste 4
Jeg har i alt læst 4 af hans bøger endnu. Jeg synes hans bøger er rigtig spændende og jeg glæder mig til at få læst de sidste to der er tilbage.

3. Ham Jussi Adler Olsen skal have en chance
Den første bog i afdeling-Q serien er læst. Jeg må indrømme at den ikke fangede mig ordentligt. Jeg synes lidt at filmen fangede mig mere. Men er det mon kun den ene bog der ikke fanger mig eller vil det være hele serien? hmmm.

4. Jeg har så mange skønne biografier om gamle danske skuespillere. Det er på tide at få læst dem, så de ikke kun står herhjemme og pynter. Jeg overvejer at holde en biografi-måned i 2015
Jeg har ikke rørt en eneste biografi endnu i år. Men det kan nås endnu. Hvis lysten altså melder sig for det har den endnu ikke lige gjort. Jeg har lige for tiden mere lyst til at drømme mig ind i andre historier og verdener.

5. I forlængelse af challenge 3, så skal de ulæste bøger  på mine hylder læses (ihvertfald en del af dem). Det nytter ikke noget hele tiden at købe nyt ;)
Tja jeg får læst en masse af de bøger jeg har på mine hylder. Også nogle der har stået lidt for længe uden at blive læst. Der har både været skuffelser og overraskelser. Der er dog stadig en masse ulæste bøger på mine hylder så det handler bare om at klø på.

2 kommentarer:

  1. Du er da godt på vej med dine udfordringer! :D Godt klaret!

    SvarSlet
  2. Sikke godt det går med dine udfordringer! Sejt gået - og held og lykke med resten :D

    SvarSlet