mandag den 1. juni 2015

Copenhagen Comics 2015

Det er vidst ikke en hemmelighed at jeg er ret vild med tegneserier. Det er jeg ikke den eneste i min familie der er. Derfor er vi en flok der glæder os til at samle os en hel dag om vores interesse for tegneserier. I aller bedste roadtrip stil tager vi til København på søndag for at være med der, hvor det sker. Eksamens opgaverne bliver lige glemt for en stund for nogle gange er andre ting bare vigtigere

Det er første gang jeg skal med til sådan en tegneserie-messe og jeg glæder mig så utrolig meget. Jeg aner ikke, hvad jeg kan forvente. Et højdepunkt for mig vil dog være at se noget med Peter Madsen. Ellers glæder jeg mig bare til alle de nye indtryk og forhåbentligt at blive positivt overrasket.

Skal i også til Copenhagen Comics i weekenden? Hvad glæder i jer til at se?


3 kommentarer:

  1. JEG SKAL MED! :D
    Og jeg glæder mig allermest til at møde nogle af tegnerne fra Adventure Times!

    SvarSlet
  2. Jeg skal af sted i morgen, og jeg glæder mig. :D

    Jeg synes faktisk ikke at programmet er vildt imponerende, men jeg glæder mig til bare at være der, og se om jeg falder over noget spændende. :)

    SvarSlet
  3. Ih, hvor fint - Valhalla er altså bare god børne magi :D

    - Anne

    SvarSlet