mandag den 22. juni 2015

Anmeldelse af "Lola og naboens søn" af Stephanie Perkins


Stjerner: 4/6
Forlag: Lindhardt & Ringhof
Antal sider: 374
Sprog Dansk

Lola er en ung pige der har styr på sit liv. Hun bog hos sine to fædre, er kæreste med en rockmusiker og vil være modedesigner når hun er færdig med skolen. Pludselig flytter Bell-tvillingerne Calliope og Cricket til nabolaget igen. Cricket knuste engang Lolas hjerte men er han alligevel hendes helt store kærlighed?

Kærlighedshistorier er bare dejlige! Og denne bog er ingen undtagelse. Jeg elsker Lola's spraglede væremåde og tøjstil der gør fortællingen lidt mere anderledes. Fortællingen gør mig så varm om hjertet og hvor er det dog rart at sidde med en varm og glad følelse efter en endt bog.

Bogen passede perfekt til at opveje mit ellers lidt triste og stressede eksamenshumør. Bogen kræver ikke meget da den som sin forgænger (Anna og det franske kys) er lige ud af landevejen og en anelse forudsigelig. Nogle gange er det bare sådan nogle bøger man trænger til. Bøger der giver en ro og godt humør. Historien er utrolig velegnet som en sommerbog der kan nydes i ferien.

(Sponsoreret indlæg)

(Bogen er anmeldt for Lindhardt & Ringhof. Alle meninger i denne anmeldelse er mine egne.)

2 kommentarer:

  1. Det er en så fin historie, jeg elsker Perkins evne til at formidle!!

    SvarSlet
  2. <3 Åh en fin anmeldelse af sådan en sød bog!

    SvarSlet