torsdag den 7. maj 2015

Anmeldelse af "Anna og det franske kys" af Stephanie Perkins


Stjerner: 4/6
Forlag: Lindhardt & Ringhof
Antal sider: 387
Sprog Dansk

Anna er blevet sendt på kostskole i Paris af sin far. Hun er ikke særlig tilfreds og har svært ved at falde til i det nye land. Det ændrer sig dog lidt efter lidt da hun møder en rigtig sød fyr.

Den her bog er en rigtig sød, fjollet og romantisk fortælling. Det er en bog man lynhurtig får læst da der ikke er noget kringlet og forvirrende ved den. Den er lige ud af landevejen og hvor er det da skønt med sådan nogle bøger engang i mellem.

Man sidder med en rigtig rar og varm fornemmelse i kroppen når man har læst bogen færdig. Det er en rigtig feel good-bog som man kan sidde og nyde og sukke over. Hvem ville ikke selv gerne være forelsket i Paris?

Selve fortællingen er ikke den store opfindelse. Man har ligesom set den før men det er en fortælling der virker. Jeg elsker selv at finde denne slags fortællinger frem af og til når jeg bare skal slappe helt af og nyde en god historie der får mig til at føle mig godt tilpas og varm om hjertet.

(Sponsoreret indlæg)

(Bogen er anmeldt for Lindhardt & Ringhof. Alle meninger i denne anmeldelse er mine egne.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar