onsdag den 11. februar 2015

Læseblokade

Et nyt år er startet og en masse nye spændende bogudfordringer er sat i gang.

Men så var der lige en januar fyldt med eksamener og en februar fyldt med studiestart, hvor man pludselig skal vænne sig til at stå op klokken 5 om morgenen for at nå toget. Når man så vender hjem efter en lang men også spændende dag på universitetet med en summende hjerne, så kan jeg simpelthen ikke overskue at skulle læse i mine bøger. Især ikke når jeg ved at jeg skal op kl. 5 igen næste dag. Jeg sætter min søvn alt for højt. Derfor glædede jeg mig umådelig meget til at skulle bruge min weekend på at hygge mig med bøgerne. Men så skete det! Jeg blev forkølet! Min hjerne var ved at sprænges og mit hoved var fyldt med snot. Jeg prøvede at læse men mit hoved kunne ikke klare det. Nu sidder jeg tilbage med en Goodreads profil der siger at jeg er bagud i min challenge. Suk!

Kender i det?

2 kommentarer:

  1. Kender det alt for godt! Jeg har heller ikke haft tid til at læse pga. eksamener, og nu er jeg i gang med at udfærdige projektbeskrivelse til min specialekontrakt, så den stresser jeg så lidt over nu, så jeg heller ikke orker at sætte mig ned med en god bog. Vi krydser fingre for, at det snart vender, så vi kan komme videre med nogle gode bøger! :)

    SvarSlet
  2. Kender det aaalt for godt. Jeg er også håbløst bagefter... tarvelige Goodreads der lige minder om det :(
    (vild med billedet)

    God bedring!

    SvarSlet