torsdag den 26. februar 2015

Bogudsalg

Selvom jeg nærmest hvert år ikke synes at bogudsalget tilbyder det vilde, så ender det alligevel altid med at jeg får en kæmpe bunke med hjem, som det er en kamp om at få plads til på mine allerede proppede hylder.

Da jeg kiggede i de forskellige kataloger planlagde jeg at jeg ihvertfald skulle have den samlede trilogi af "Ringenes herre", "Anne fra Grønnebakken" og "Middlesex". Det kunne jeg selvfølgelig ikke holde mig til da det kom til stykket.

Derfor kom "Kvinden i buret" med hjem så den lige er til at tage frem når jeg skal i gang med min udfordring om at læse en bog skrevet af Jussi Adler Olsen.
"Abehuset" kom også med hjem da samme forfatter (Sara Gruen) har skrevet "Vand til elefanterne" som er en af mine absolutte favoritbøger.
Da jeg så stod ved kassen i Bog & Ide stod der en kæmpe bunke af Arthur-bøgerne til kun en 50'er for alle tre bøger i serien så der røg selvfølgelig endnu et impulskøb med i posen.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja jeg er også ret godt tilfreds ;)

      Slet
  2. God stak du kom hjem med. :)

    Jeg har kun købt én bog i år. Som mangeårig boghandler bliver udsalget bare kedeligere og kedeligere fordi man har de fleste af bøgerne allerede. I hvert fald dem der er værd at eje. Haha. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha det tror jeg gerne. Jeg tror det ville være en farlig branche for mig. Jeg ved ihvertfald godt, hvad al min løn ville gå til ;)

      Slet
  3. Åh, Middlesex <3 Jeg glæder mig til at diskutere den med jer! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. I lige måde! Det er jo skæbnen at den lige skulle være på tilbud ;)

      Slet
  4. Jeg kom også hjem med Middlesex, en semi-spontan beslutning, og jeg er meget spændt på at se hvad det er for noget. Jeg har tidligere læst The Virgin Suicides, ejer den også, men det er nok 10 år siden jeg læste den, og kan slet ikke huske noget fra den.

    SvarSlet