fredag den 9. januar 2015

Bogchallenge 2015

Vi er gået ind i et nyt og og med et nyt år følger der nye udfordringer. Jeg har været lidt på bar bund med hvad jeg skulle udfordre mig selv med men jeg synes selv jeg er kommet på nogle gode udfordringer som også virkser overskuelige.

1. Min goodreads challenge er at læse 55 bøger.

2. Jeg har læst 2 af Chris Carters bøger. Nu vil jeg læse de sidste 4

3. Ham Jussi Adler Olsen skal have en chance

4. Jeg har så mange skønne biografier om gamle danske skuespillere. Det er på tide at få læst dem, så de ikke kun står herhjemme og pynter. Jeg overvejer at holde en biografi-måned i 2015

5. I forlængelse af challenge 3, så skal de ulæste bøger  på mine hylder læses (ihvertfald en del af dem). Det nytter ikke noget hele tiden at købe nyt ;)


7 kommentarer:

  1. Det gode Challenges du har udvalgt dig. Jeg bør også overveje, at sætte mine bogindkøb ned eller o dørene et lille stop, men syntes dælme, at det er svært at lade være:-)
    God læselyst, og håber at du, når alle dine mål.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig svært! Men bøgerne skal jo også læses! :)

      Slet
  2. Synes klart du skal give Jussi en chance, men begynd med den første bog, jeg er ved nr 5-6 (Marco effekten) og den er skisme svær at komme i gang med, de bøger der kommer før er meget bedre, efter min mening.

    SvarSlet
  3. Gode udfordringer! Din 5'er har jeg også på min liste over udfordringer - har også hamstret lige lovlig mange bøger, der trænger til at blive læst :D

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  4. Famtastiske udfordringer. Det bliver helt sikkert et godt læseår :D

    SvarSlet
  5. Herlige udfordringer. Glæd dig til Helle Virkner's 'Hils fra mig og kongen'. Og til Jussi. Han skriver godt :)

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at du har fået planlagt et fantastisk læseår!:)

    SvarSlet