tirsdag den 16. december 2014

Weekendens fangst

Jeg havde i weekenden besøg af min mor, så det stod rigtig i julehygggens tegn. Vi fik købt en masse julegaver men der blev dog også plads til lidt godter til os selv.

Jeg så tilfældigvis, at Peter Madsen skulle komme og signere sin nye bog: Eventyrbogen. Min bog ligger dog hjemme ved mine forældre, så jeg tog min Valhalla saga nr. 2 under armen og fik ham til at signere den. Jeg er så utroligt glad for hans fine tegning af kærligheds gudinden Freja. Jeg bliver ved med at kigge på den og jeg kan slet ikke forstå at det kun tager ham 5 minutter at tegne så flot en tegning. Jeg tager hatten af for ham.

Jeg var desuden så heldig at finde bog 3 og 4 i Hunter-serien som Chris Carter skriver. Det er bøger som jeg havde tænkt mig at jeg skulle eje i løbet af næste år men når disse to bøger nu kunne købes for en 20'er pr. stk., så skulle de med hjem med det samme.


5 kommentarer:

  1. En 20'er er bestemt et alt for godt kup, når der er tale om Chris Carter. <3 Tror faktisk at det i så fald er et KRAV at man tager dem med hjem. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. haha ja det kan du vist have ret i :)

      Slet
  2. Sikke en fin tegning. Det er skønt når man også får sådan en med sammen med signeringen.

    SvarSlet
  3. Ikke dårligt! Det er skønt at man stadig kan finde gode bøger til en meget billig penge :)
    - Flot tegning!

    SvarSlet
  4. Wow, det er da en alt for flot signering!!! Han er altså for go', ham Peter Madsen!

    SvarSlet