mandag den 29. december 2014

Udfordringer for 2014

Så er der snart ikke mere tilbage af året 2014. Derfor vil jeg gøre status på de udfordringer, jeg gav mig selv i starten af året.

På Goodreads udfordrede jeg mig selv til at læse 50 bøger. Indtil videre har jeg læst 61 bøger, så den udfordring er klaret. Måske skulle jeg sætte udfordringen lidt højere i 2015?


Derudover udfordrede jeg mig til:

1. Jeg vil genlæse alle Harry Potter-bøgerne
Jeg har fået læst alle Harry Potter-bøgerne og jeg elskede hvert sekund. De bøger er og bliver fantastiske.

2. Jeg vil forsøge med en Stephen King bog

Øv, jeg fik aldrig taget mig sammen til at læse en bog af ham. Men en eller anden gang så skal det nok komme.

3. En bog af Neil Gaiman skal læses

Jeg fik læst 2 bøger af Neil Gaiman i år: "Neverwhere" og "Smoke and mirrors". Jeg er bestemt ikke færdig med ham. 

4. Selvom krimi ikke er min kop the, så vil jeg forsøge mig med Chris Carter.


Jeg fik også læst 2 af Chris Carters bøger og har 2 andre derhjemme, jeg også skal i gang med. Hans skrivestil er lige mig, så det var godt at jeg gjorde forsøget og fik ham læst.

Nu er spørgsmålet så bare, hvilke udfordringer skal jeg give mig selv til  næste år? Har i nogle gode ideer?

5 kommentarer:

  1. Jeg har signet op til et par læseudfordringer, derudover gentager jeg min udfordring om at få læst nogle af alle de ulæste bøger jeg har herhjemme. Og så fortsætter jeg (næsten) mit bogkøbestop. Jeg sætter i hvert fald mig selv på minimumsbudget. :D

    SvarSlet
  2. Hvor flot, at du har fuldført næsten alle dine udfordringer! Jeg selv havde givet mig selv en lille udfordring, som jeg simpelthen har glemt de seneste måneder... ret skørt!

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt at du nåede de fleste udfordringer. Selv er jeg ikke fan af sådanne udfordringer, så har desværre ikke nogen gode ideer til dig for næste år.

    SvarSlet
  4. Hvor har du været sej til dine læse-udfordringer!

    SvarSlet
  5. Godt gået med dine udfordringer!
    Jeg nåede ikke mit mål i 2014, men i 2015 håber jeg at klare målet :)
    Godt Nytår!

    SvarSlet