torsdag den 20. november 2014

#sortsuperego - Pæne bøger

Nu vil jeg altså også prøve at være med i Ida og Michelles projekt #sortsuperego.
Denne gang handler det om pæne bøger. Det er faktisk lidt svært, for jeg synes mange bøger er pæne på deres helt egen måde. Derfor bliver dette indlæg fyldt med en masse billeder af bøger, som jeg synes er rigtig pæne men som overhovedet ikke passer sammen i design. Jeg tror det ville blive en ret fascinerende sammensætning, hvis jeg fik stillet disse bøger ved siden af hinanden på en hylde.

Er de ikke bare allesammen fine? :D




13 kommentarer:

  1. Jeg har siddet og sukket af min reol, fordi der heller ikke er en sammenhæng mellem de bøger jeg synes er flotte. Bøger kan bare være det på utallige måder, men det er jo også dejligt!

    Tak fordi du er med ^^

    SvarSlet
  2. Det er nogle meget fine bøger! :D
    Synes det er fedt, at siderne er grønne i 'Wicked'!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er mega fedt! Det var de grønne sider der gjorde, at den absolut skulle med hjem :)

      Slet
  3. Jeg drages også af fine covers/emballager, om det så er bøger, tøseprodukter eller madprodukter <3

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kender det alt for godt selv. Når man skal have en ny ting, så gør det bestemt ikke noget at det også ser flot ud :)

      Slet
  4. Svar
    1. Grøn er min yndlingsfarve, så jeg måtte bare eje Wicked! ;)

      Slet
  5. Jo, de er meget flotte! Jeg bliver også tiltrukket af et flot cover. Og så skal de helst ligge fremme så alle ser dem. Hvis bogen så ovenikøbet er god, så er det jo win-win :)

    SvarSlet
  6. SKØNNE bøger! Jeg elsker de grønne sider 'Wicked'! :')

    SvarSlet
  7. Flotte, flotte bøger! Hvilke(n) er de to sidste - de røde russere? Jeg har selv en stor stak af dem, og deres design er simpelthen så smukt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er Anna Karenina. Ja jeg jeg kan simpelthen heller ikke stå for dem!

      Slet