fredag den 14. november 2014

Bogkøb på Bogforum


Selvfølgelig fik jeg også købt bøger til Bogforum. 2 af bøgerne havde jeg planlagt hjemmefra at jeg ville have med mig. Det var Chris Carters to første bøger i Hunter-serien. Da jeg læste den første bog, lånte jeg den på biblioteket men nu, hvor Chris Carter var ved Bogforum, så ville jeg meget gerne have de to bøger med hjem med en signering i.


De andre bøger jeg købte, var stort set impulskøb. Det var tilbud jeg absolut ikke kunne sige nej til. Jeg har hørt så meget godt om Jojo Moyes, så jeg måtte bare have en af hendes bøger med hjem, hvilket jeg også fik med en signering i.

4 kommentarer:

  1. Åh, 'Mig før dig' er fantastisk! Glæd dig! :')

    Og Mumi! Elskede Mumi! <3

    SvarSlet
  2. Jaaaah, Chris Carter! :D Håber du bliver ved med at læse med. :)

    SvarSlet
  3. Jeg købte også 'Krucifiks morderen', og er meget spændt på at læse den. Chris Carter virkede vildt interessant og rar :)

    SvarSlet