mandag den 10. november 2014

#Bogforum

Igen i år var jeg af sted til Bogforum. I år blev det sammen med Xenia, så tidligt fredag morgen sad vi klar i bilen, så vi kunne være nogle af de første til at indsnuse duften af de mange skønne bøger i Bellacentret.

Der var så meget at se, så man slet ikke vidste, hvor man skulle starte. Vi startede dog med at se åbningstalen af Jussi Adler-Olsen for derefter at suse hen til hans egen stand, hvor der blev uddelt goodiebags.


Noget jeg havde glædet mig meget til, var at høre Chris Carter fortælle om sine bøger. Jeg havde i forvejen belsuttet mig for at købe nogle af hans bøger til Bogforum. Et plus var dog helt klart at få dem signeret samt at få et billede sammen med ham. Han er en virkelig spændende forfatter, så jeg glæder mig til, at få læst nogle flere af hans bøger.



Ikke nok med at være i bogparadiset, så mødte jeg også en hulens masse bogbloggere. Jeg absolut elsker at møde hver og en af jer!
Desværre ramler Bogforum altid sammen med  min arbejdsweekend, så det blev kun til et fredags besøg fra min side. Meeen jeg håber lidt at det bliver til en hel weekend næste år.

8 kommentarer:

  1. Det var hyggeligt lige at hilse på dig! :D

    SvarSlet
  2. Åååh Chris Carter. <3 Han var også højdepunktet for mig - Begge dage jeg nåede at høre ham/møde ham. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja han er altså en fin fyr ;)

      Slet
  3. Det var bare så hyggeligt. Næste år må vi også lige sige hej! ^^

    SvarSlet
  4. Jeg så Chris Carter søndag, og endte med at købe hans bog, så det tyder også på et godt interview :)

    SvarSlet