torsdag den 16. oktober 2014

Readathon efteråret 2014

Så er det på lørdag, at det næste readathon starter. Jeg har glædet mig meget til at deltage. Det skal dog siges, at jeg lige skal et smut til Odense by, hvor der er Harry Potter festival. Jeg er blevet enig med mig selv om, at det også må gælde for readathon.

Jeg har en masse ulæste bøger, så det har været svært at vælge bøger ud til mit readathon. Jeg har dog besluttet mig for, at det ikke skal være alt for tykke bøger, jeg læser fordi jeg gerne vil ser nogle fremskridt i løbet af dagen. Jeg ved allerede nu, at jeg vil starte ud med "Fangirl", men ellers har jeg ikke nogen rækkefølge for mine udvalgte bøger.

Er der nogle på billedet, i synes bedre om end andre?


7 kommentarer:

  1. Endnu en fin blandet stak bøger. For mig er det virkelig rart, at jeg læser en del blandet til readathons - og efter at have set folks stakke, så virker det som om, jeg ikke er den eneste. Jeg tror desuden, at "Fangirl" er ret god at starte med. Jeg har endnu ikke selv fået den læst, men den virker ret sød og let. Jeg glæder mig desuden virkelig meget til at høre din mening om den :)

    SvarSlet
  2. Jeg forsøger at finde bøger der ikke er længere end 300 sider. Sommetider går det let, andre gange når de op på 350, men jeg foretrækker altid lettere titler. Generelt læser jeg sjældent klassikere og andet tung litteratur, men det er da slet ikke det jeg skal kaste mig over sådan en dag, så går jeg totalt død.

    Fangirl står også på min to-read liste, men min planlægning for weekenden står på et par afslutninger af fantasy/science-fiction serier hvor jeg kun mangler ét bind. Og så noget YA. :)

    SvarSlet
  3. Spændende blanding - jeg håber, du når 'The picture of Dorian Gray', da jeg overvejer at læse den på et tidspunkt :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  4. Årh, Fangirl er fantastisk! Og svær at slippe. Godt valg :D

    SvarSlet
  5. Jeg synes at Sommerbogen er vidunderlig og noget så hyggelig.

    SvarSlet
  6. Det ser ud til at være en god stak :) jeg vil vildt gerne læse 'the picture of dorian grey', så den glæder jeg mig til at høre hvad du siger om :)

    SvarSlet
  7. Åååååh Sommerbogen - den er bare SÅ fin!!

    SvarSlet