tirsdag den 14. oktober 2014

Anmeldelse af "Endgame" af James Frey


Stjerner: 5/6
Forlag: Rosinante & Co
Antal sider: 464
Sprog Dansk

Endgame er et spil, hvor 12 slægter kæmper mod hinanden. De kæmper for at sikre deres egen slægts overlevelse. Der skal løses gåder, indgås alliancer og kæmpes til døden. Det der vil ske, vil ske.

Man kan læse denne bog på to måder. Man kan læse bogen som man gør helt almindeligt. Men man kan også selv være med til at løse gåden om jordnøglen. Ved at undersøge forskellige links i løbet af bogen, bliver man ført forskellige steder hen på nettet, som skal føre en tættere på at blive vinderen af Endgame.

Det er ikke nogen let opgave at løse gåden og jeg måtte også selv opgive. Selvom det var spændende at følge sporene, så valgte jeg til sidst bare at læse bogen. Det gør mig heller ikke noget, for bogen gav mig bankende hjerte og spænding på højt plan.

Der er 12 mennesker man skal holde styr på, hvilket kan virke en smule uoverskueligt. Jeg synes dog hurtigt man kommer efter det. Man har dog selvfølgelig sine favoritter men kapitlerne er ikke så lange, så man føler ikke, man sidder fast et kedeligt sted i bogen. Der er hele tiden spænding.

Slutningen ender med et brag og lægger meget op til, at der vil komme en bog nummer to. Jeg vil helt sikkert vente med spænding på næste bog, for jeg vil vide, hvem der vil vinde Endgame.

Vil du se, hvor stor chance du har, for at overleve Endgame? Så klik her

(Sponsoreret indlæg)

(Bogen er anmeldt for Rosinante & Co. Alle meninger i denne anmeldelse er mine egne.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar