tirsdag den 2. september 2014

Waterstones

Man kan slet ikke sammenligne boghandeler i Danmark med dem i England. Når man træder ind i Waterstones i London er det som at træde ind i en helt ny verden. De har så godt som alt, hvad man har brug for og det man så tit har sukket efter når man har søgt internettet tyndt for bøger. Ikke nok med at de har så godt som alle slags bøger, så har de også mange genstande, der er relateret til bøger. Det er lige fra krus, notesbøger, nøgleringe osv. Selv poserne man får med, når man køber sine bøger er noget for sig og noget man vil gemme på (jeg vil ihvertfald).


7 kommentarer:

  1. Waterstones er vitterligt en af de farligste butikker jeg kan bevæge mig ind i, når jeg er i England :o) Jeg kommer altid til at købe meget mere end planlagt og især meget mere, end hvis jeg går ind i en boghandel i Danmark, hvor det meste alligevel sjældent er bøger (sådan synes jeg i hvert fald tit det føles!)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg prøvede virkelig også at styre mig. Det er godt nok svært for de har godt nok mange fine bøger :)

      Slet
  2. Det er jo finere end fint. Waterstones er den bedste bogkæde i verden, synes jeg. Og poser som den du viser er bare endnu et bevis på deres detaljesans :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil give dig fuldstændig ret. Kunne de ikke tage at få en afdeling i Danmark..? :)

      Slet
  3. Åh, jeg elsker også Waterstones! Jeg er så heldig, at de har en "lille" en her i Bruxelles, som dog desværre er ret dyr, men jeg elsker bare at tulre rundt derinde og kigge på alle de skønheder der har liggende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også jeg ville gøre :D

      Slet
  4. Åh glad for det ikke kun er mig, der gemmer poserne fra Waterstones, jeg synes simpelthen de er så yndige med deres fine citater! Der er bare et eller andet helt specielt ved Waterstones i London, for der kan man jo få (nærmest) alt! Jeg bliver altid helt overvældet over alle de bøger, som jeg bare gerne vil have med hjem! :D

    SvarSlet