tirsdag den 30. september 2014

Tea time!

Når jeg hører ordet bøger, så tænker jeg samtidig også te. Jeg er en ivrig te-drikker og laver det i kandevis. Der er ikke noget mere hyggeligt, end at hygge sig med en kop te mens man bladrer gennem sin bog.

Det var derfor et must at få noget te med hjem fra London. Jeg fik anbefalet at besøge Fortnum &Mason og den anbefaling vil jeg meget gerne give videre. Det er flere etager fyldt med te og te-relaterede ting. Personalet går rundt med svalehaler og giver den mest fantastiske service. Jeg tror, jeg kunne have købt hele butikken.

Det blev dog kun til to ting. En samling af forskellige slags te samt deres te kaldet Queen Anne (Jeg blev enig med mig selv om, at det må være min specielle te, nu når jeg deler navn med teen). Jeg glæder mig allerede til at skulle besøge butikken igen, når jeg engang kommer forbi London igen.



4 kommentarer:

  1. Det var et godt tip. Den må jeg se næste gang jeg skal til london :)

    SvarSlet
  2. Åh, jeg elsker den butik! Jeg fik også købt ret meget med hjem sidst jeg var på besøg derinde - både teer, marmelade, chokolade og nogle småkager fandt vej ned i min kurv, og jeg nød det hele. Mums!

    SvarSlet
  3. Åh te og læsning <3 Jeg er virkelig også blevet en stor te-drikker det sidste års tid!

    SvarSlet
  4. Hvor er det dog bare det fineste :'D

    SvarSlet