tirsdag den 16. september 2014

Sherlock Holmes

Da jeg var i London, var jeg et smut forbi Sherlock Holmes museet. Min far har en samling af piber, så det var et must at komme ind i Sherlock Holmes butikken for at se, om de ikke havde en fin lighter og tændstikker, som jeg kunne give ham. Det havde de heldigvis, men de havde så meget mere end det.
Jeg kunne sagtens have slæbt alle deres bøger med hjem (hvis bare ikke mine kuffert havde været så tung i forvejen på grund af alle de andre bøger, jeg havde købt). Jeg fandt dog lidt småting, som jeg slet ikke kunne stå for.
Jeg er så glad for min kuglepen, hvor der står "Elementary my dear Watson". Bogmærket er også allerede godt i brug. Man kunne få bogmærket i forskellige farver og med forskellige citater, så det var utrolig svært at vælge.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bogmærke altså bare smukt!

    SvarSlet
  2. Åh yndige citater, og hvor er det et flot bogmærke. Jeg har ikke været inde på Sherlock Holmes museet, men jeg har hørt så mange fine ting om det, at jeg næsten bliver nødt til at se det på et eller andet tidspunkt! :D

    SvarSlet