torsdag den 18. september 2014

Currently Reading #2

I september startede jeg på min kandidat. Man skal lige vænne sig til at skulle i gang igen med en masse nye mennesker og indtryk. Der er pludselig også kommet noget mere at se til, så det er med at holde tungen lige i munden og så få det hele til at fungere. En ny rytme skal findes.

Det hele skal dog ikke kun handle om studiet og derfor nyder jeg de stunder, hvor jeg kan sætte mig til rette med min Harry Potter 5 bog. Den er stor og tung men alligevel får jeg den slæbtmed mig rundt omkring, for den skal være der til når tiden er der til at læse.


2 kommentarer:

  1. De bedste bøger, er ofte dem der er værd at slæbe med trods vægt, pladsmangel etc. ;) #boglykke

    SvarSlet
  2. Åh. Det er så længe siden, at jeg har genlæst HP! Må snart finde tiden til det igen.

    SvarSlet