tirsdag den 23. september 2014

Bogkøb i London #3

Min kuffert blev tung, da jeg skulle hjem fra London, så jeg er stadig ikke færdig med at vise, hvad jeg fik med hjem.

Jeg fandt en bog med julehistorier fra forskellige kunstnere. Hvis der er noget jeg elsker, så er det at læse julehistorier når det er december, så den bog skulle bare med hjem. Der er både historier som jeg i forvejen kender (for eksempel "A christmas carol" af Charles Dickens) men også historier som jeg ikke har hørt om før og som jeg glæder mig til at dykke ned i.

I gymnasiet havde vi på et tidspunkt om 1. verdenskrig, hvor vi læste digte der er skrevet af soldater, der var en del af krigen. Det var meget fascinerende og rørende at læse og jeg har lige siden haft dem i mine tanker. Der skete så det i London, at jeg faldt over digtsamlingen i den fineste udgave. Det kunne jeg ikke stå for, så den måtte med hjem.


2 kommentarer:

  1. Hvor er de fine, dem kan jeg godt forstå at du faldt for :) Jeg kan også lige forestille mig, hvor mange bøger jeg ville have med hjem, hvis jeg en dag skulle tage en tur til London. Med de helt anderledes skønne priser og alle de dejlige boghandler der er at vælge i mellem :)

    SvarSlet
  2. Ih hvor er de fine begge to! Det er nogle rigtig dejlige bøger, du har fået med hjem! :)

    SvarSlet