tirsdag den 9. september 2014

Bogkøb i London #2

Efter jeg læste "The Great Gatsby" af F. Scott Fitzgerald, så har jeg ikke kunnet få den ud af hovedet. Derfor begyndte jeg at lede på nettet efter bogen med forskellige flotte designs. Jeg har hos flere forskellige bogbloggere set Penguin udgaverne, som jeg er helt forelsket i. Derfor aftalte jeg med mig selv, at når jeg skulle til London, så skulle jeg have "The Great Gatsby" med hjem i den udgave. Det fik jeg også men der røg endnu en bog med i samme design. "Tales of the Jazz Age" fangede mit blik, da jeg tilfældigt så, at historien "The curious case of Benjamin Button" var en del af bogen. Jeg har set filmen et utal af gange uden, at vide at den var baseret på en novelle og at det er F. Scott Fitzgerald der har skrevet den. Jeg har altid godt kunne lide at se filmen, så bogen skulle altså med hjem til Danmark.

4 kommentarer:

  1. Åh de er altså bare så utroligt smukke de udgaver! Jeg ejer selv tre af bøgerne fra serien, men jeg vil rigtig gerne eje resten, og jeg har faktisk hverken Gatsby eller Tales of the Jazz Age :)

    SvarSlet
  2. Jeg knuselsker de bøger, de er SÅ smukke!!

    SvarSlet
  3. Jeg elsker, elsker, elsker de bøger. <3 Jeg arbejder på at samle dem alle!

    SvarSlet