onsdag den 27. august 2014

Bogkøb i London #1

Der har været en smule stille på bloggen, da jeg har været et stykke tid i London. Det var min første gang i storbyen men bestemt ikke den sidste. Det er en storby lige efter min smag. Der er godt nok mange mennesker som man lige skal vænne sig til men selve stemningen i byen er lige mig.
Jeg havde virkelig glædet mig til at besøge de mange boghandlere, som mange af jer har været søde til at anbefale og selvfølgelig fik jeg også slæbt en masse bøger med mig hjem.

Første dag i London besøgte jeg boghandlen Waterstones ved Picadilly som er en KÆMPE butik. Det var utrolig svært at begrænse sig, for de havde virkelig alt, hvad hjertet begærer. Jeg fandt frem til boghandelens tegneserie afdeling, hvor jeg fandt "The true story of Wolverine". Det er en tegneserie jeg længe har haft et øje til, så selvfølgelig skulle den med hjem.

I Selfridges (jep den fra tv-serien), fandt jeg et tilbud jeg ikke kunne stå for. Derfor røg der en kasse med 4 Marvel origin-stories med hjem. De er lavet i en meget børnevenlig version og var nok ikke helt det jeg havde regnet med. Men det var billigt og jeg synes faktisk de er ret flotte.



4 kommentarer:

  1. Åh, bogshopping i London. <3 Findes der noget bedre?

    SvarSlet
  2. Jeg skal til London til januar, og jeg glæder mig bare helt abnormt meget. Og nice med tegneserier! Åh suk.

    SvarSlet
  3. Åååh, jeg vil også til London og shoppe bøger. <3

    SvarSlet