fredag den 13. juni 2014

Konkurrence #2


For at fejre, at jeg i år bliver færdig med min bachelor og derved kan starte på en kandidat efter sommer, så holder jeg en lille konkurrence.

Vinderen får en lille pakker med små godter man eventuelt kunne læse her i sommerferien. Jeg har udvalgt ting, som jeg har været rigtig glade for og som interesserer mig. Nu skal andre også have lidt gavn af disse ting.

Bogen "The vintage Teacup club" er en rigtig sød historie om tre forskellige kvinder, der samles ud fra deres fælles hobby: te-stel.
Tegneserierne er Marvel-blade fra min egen samling, og selvom der er stor forskel på bogen der bliver udloddet og disse blade, så er det to forskellige ting og genrer som jeg  absolut elsker.

For at være med i konkurrencen skal du skrive en kommentar til dette indlæg. Husk at skrive din mail, så jeg kan kontakte dig. Du skal desuden have en dansk adresse for at kunne deltage. Vinderen bliver trukket d. 20/6.


17 kommentarer:

  1. Fede og anderledes præmier, det vil jeg godt være med til!
    Hvornår er du færdig med BA? :D

    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg mangler lige at trykke send på en opgave og så er jeg færdig :)

      Slet
  2. Orv nogle fede præmier :-D
    Og dejligt at du bliver færdig med din bachelor i år :-) hvilken kandidat vil du søge ind på?

    Samhain4000@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har søgt ind på webkommunikation i Kolding og er allerede blevet optaget :)

      Slet
  3. Skøn konkurrence! :D Og så fantastisk med en snarligt færdiggjort BA - det er sådan en milepæl! :)

    <3. Rikke, prikkerikkekrikke@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Øj, ville voldsomt gerne vinde Marvel bladene. Har stort set alt, hvad der blev udgivet, af Marvel, på dansk i firserne, men har aldrig gjort det meget, i de amerikanske udgaver. Så jeg krydser fingre.
    Og selvfølgelig tillykke med Bacheloren!

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med bacheloren :) Det er så skønt at få afleveret :)

    SvarSlet
  6. Elsker både tegneserier og hyggelige bøger, så jeg vil da gerne overraskes med en skøn pakke med masser af sommerhygge, og stort tillykke med din afleverede bachelor. Jeg kan så tydeligt huske hvordan det var at have afleveret den første rigtige opgave. Det er bare så skønt! Lisa, Lisa_K_T@live.dk

    SvarSlet
  7. Min dreng ville blive glad for bladene - jeg ville elske at læse bogen. Deltager meget gerne.
    Og tillykke!!
    Mia CA - aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  8. Fede premier ^^trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg elsker elsker elsker tegneserier, og specielt alle Marvels :) fed konkurrence!

    k.alberte@hotmail.dk

    SvarSlet
  10. Jeg har selv gået og kigget længe på bogen, og som super nørd jeg er så elsker jeg alt Marvel, så det er bare den helt perfekte konkurrence! :0)
    skrivepultenkh@gmail.com

    SvarSlet
  11. Marvel er virkelig awesome og bogen lyder hyggelig.
    Jeg er SÅ meget på :)

    //Bettina
    MrsSpeechless(a)jubii.dk

    SvarSlet
  12. Dejlige præmier - jeg vil gerne deltage...

    og pøj, pøj med opgaven :-)
    mvh
    Katrine- aksgk(a)hotmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke med bacheloren. Det må virkelig være skønt, at være færdig med den (eller være lige ved i hvert fald) :)

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Tillykke med din bachelor!
    Jeg sider faktisk og mangler noget sommerlæsning, så håber jeg bliver den heldige :)

    elisa_onat@yahoo.com

    SvarSlet