fredag den 9. maj 2014

“I'm a born entertainer, when I open the fridge and the light comes on, I burst into song.” - Robbie Williams

Så er det i morgen, at jeg for tredje gang skal se Robbie Williams på dansk jord. Jeg kan ikke stoppe mig selv. Jeg må simpelthen se ham og sådan har det været siden, jeg som ung teenager blev helt forgabt i ham. Som jeg husker det, så blev han endda nævnt i min konfirmations sang (ja ja, lidt pinligt er det da ;) )
Nu er jeg ikke længere helt lige så fortabt i ham, men jeg holder stadig af at lytte til hans musik og han er jo den fødte entertainer, så man keder sig aldrig til hans koncerter. Er der nogle af jer andre, der skal til koncerten?


2 kommentarer:

  1. Jeg havde egentlig lovet mig at næste gang han kom, så skulle jeg se ham, men fordi jeg ikke er tosset med hans sidste album, så venter jeg til næste gang.. Hans første swing album var lang bedre.. :P

    Håber du får en fantastisk tur og glæder mig til at høre om det.. <3

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Jeg skal se ham søndag og glæder mig! Jeg så ham i Parken sidste år og det var så fedt! :D

    SvarSlet