tirsdag den 20. maj 2014

Bogfact om mig #1

Jeg er helt tosset med tegneserier og graphic novels. Samtidig med det, så er jeg hel vild med Marvel. Især X-men er lige mig. Derfor er jeg ejeren af 300 (eller derover) Marvel tegneserier. Min kusines mand samler på tegneserierne og da han skulle rydde op i sine egne, så stod han pludselig med to papkasser fyldt med Marvel tegneserier bare til mig! Jeg må virkelig have haft julelys i øjnene den dag! (Mens jeg skriver dette indlæg, har jeg skurkesangen i hovedet fra Pocahontas. Det hele er mit mit mit! xD )

6 kommentarer:

  1. Sikke et fint billede! :D Og god sang du har i hovedet haha! Jeg læser ikke rigtig tegneserie - kun Anders And :D

    SvarSlet
  2. ERMAHGERDXMEN!
    *ikke spor misundelig*

    SvarSlet
  3. Jeg har altid været Anders And-pige i stedet. Men det har jeg til gengæld også været med hud og hår, især Don Rosas tegnestriber fangede mit hjerte. <3

    Og by the way - Hold **** et godt billede af dig til dette indlæg! :D

    SvarSlet
  4. Det kunne være fedt med et indlæg omkring dine yndlings graphic-novels, hvis du ikke allerede har skrevet sådan et? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da en rigtig god idé :)

      Slet