torsdag den 24. april 2014

Dewey's read-a-thon

Som mange af jer andre, så deltager jeg også i Dewey's read-a-thon på lørdag. Jeg er dog bare så heldig at jeg også skal arbejde i weekenden, hvilket vil sige, at jeg både lørdag og søndag skal op kl. 5.30 om morgenen. Derfor er det ikke sikkert, at jeg holder særligt længe. Jeg har derfor heller ikke valgt den største bunke bøger, fordi det nok er begrænset, hvor meget jeg får læst. Jeg har valgt "Enkekejserinden" ag Jung Chang og "Harry Potter og fangen fra Azkaban" af J.K Rowling.

Jeg glæder mig til at følge med i, hvordan det går med læsningen hos jer andre!

6 kommentarer:

  1. Det bliver så hyggeligt at læse! Jeg planlægger at læse en helt masse Fitzgerald, da jeg er helt adeles pjattet med manden.

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt med HP! Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om Enkekejserinden - den overvejer jeg også selv at læse :-)

    God fornøjelse!

    Mvh.
    www.denlillebogblog.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Jeg begyndte på den i går og jeg er indtil videre ret begejstret for den :D

    SvarSlet
  4. Jeg tror også jeg vil lave en begrænset deltagelse. Det lyder jo så hyggeligt :)

    SvarSlet
  5. Åh hvor hyggeligt at genlæse Harry Potter i morgen! Det er jo den bedste slags læsning i verden :)

    SvarSlet