tirsdag den 25. marts 2014

Bogbloggertræf

I lørdags var jeg en tur til København for at deltage i et bogbloggertræf. Det var simpelthen den skønneste dag, hvor jeg mødte en masse andre bloggere. Det var sjovt at få sat ansigter på mange af de bloggere, man selv længe har fulgt via nettet.


Temaet til træffet var Alice i Eventyrland. Det var så fint lavet med dekorationer i hele rummet og de fineste tallerkener og pynt fra Dreamparty. Hver gang man vendte sig rundt, så opdagede man nye finurlige ting. Katja og Mathilde havde virkelig gjort noget ud af tingene. Maden som var i rigtig skovturs-tema var lækker og jeg tør slet ikke nævne, hvor meget kage jeg fik spist.



Der blev quizzet til den store guldmedalje og jeg måtte flere gange bryde ud i grin, for det var noget af det mest sjove jeg længe har været med til. Mit hold kom dog på sidstepladsen men skidt pyt, for vi havde en fantastisk tid. Fordi vi kom på sidstepladsen var vi de sidste, der måtte vælge en præmie. Jeg havde udset mig den fineste tegneserie om Alice i Eventyrland fra forlaget Cobolt og jeg var så heldig, at jeg fik et eksemplar med hjem. Carlsen og Saxo havde også sponseret bøger i dagens anledning.


Jeg nød virkelig træffet i fulde drag og jeg glæder mig så meget til at være med en anden gang. Tak for en skøn dag tøser!

4 kommentarer:

  1. Det var simpelthen sådan en skøn dag. :) <3

    SvarSlet
  2. Enhver ved jo at der faktisk findes en lov mod at tælle kage på bogbloggertræfdage. :P Den dag har man frit råderum til at spise kage for de næste 12 år! LOL. :D

    SvarSlet
  3. Det var så rart at tilbringe lidt tid sammen med dig xD

    SvarSlet
  4. Ser virkelig ud til at i har haft en skøn dag.. Nice..

    Knus <3

    SvarSlet