fredag den 21. februar 2014

Konkurrence #1

Min blog har rundet de 40 følgere på Bloglovin' og det skal fejres. Jeg er utrolig glad og stolt over, at så mange vil følge med i det, der interesserer mig. Jeg har lært en masse nye mennesker at kende via denne blog og det gør mig bare så henrykt at tænke på.
Dette skal fejres med bloggens første konkurrence. Præmien er bogen "Mr. Darcy's diary" af Amanda Grange og "En vampyrs bekendelser" af Anne Rice ryger oven i puljen. Det er begge to nogle bøger, jeg har holdt meget af at læse og derfor vil jeg gerne give glæden videre til en anden.

Alt du skal gøre er:
1. Skriv en kommentar til indlægget (Lige hvad du har lyst til)
2. Husk at skrive din e-mail adresse i kommentaren, så jeg kan kontakte dig direkte. 

Vinderen bliver trukket onsdag d. 5. marts.

33 kommentarer:

  1. Ih altså, tillykke med følgerne! Jeg nyder virkelig at følge med, så bliv endelig ved med det! ^^
    Og fede præmier!

    sorttale(a)gmail.com

    SvarSlet
  2. Tillykke! :0) Super præmier.
    skrivepultenkh@gmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg vil da gerne vinde :-)

    ireneejensen @hotmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med det! :) fine præmier

    SvarSlet
  5. Dejligt at følge med!
    sarahbodk@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Tillykke! :)
    Og sikke nogle fine præmier, "Mr. Darcy's Diary" lyder virkelig spændende! :D

    SvarSlet
  7. Ih, så fint! Kæmpe tillykke til din vidunderblog :) Jeg vil så gerne læse "En vampyrs bekendelser" :D

    - Prikkerikkekrikke@yahoo.dk

    SvarSlet
  8. Tillykke med det fine tal! :-)

    benteskou (a) gmail.com

    SvarSlet
  9. Hej Anne!
    Jeg vil også deltage, det er måske min mulighed for at begynde at læse! :D
    Hilsen Kasper

    SvarSlet
  10. jeg er helt sikkert med :)

    Maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Tillykke:) med tallet:)
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  12. Uha, tillykke ^^

    ida.frost(a)hotmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke med de 40 følgere på Bloglovin' :)

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Ej hvor sjovt, Interview with the vampire var den første bog jeg læste som "voksen" af egen fri vilje :D hehe.

    //Maja
    maja3012 (a) hotmail (.) com

    SvarSlet
  15. Tillykke! Ej dem vill jeg gerne vinde, I'm in (:
    Sandra R. Jensen / Sandrarytterjensen@hotmail.com

    SvarSlet
  16. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  17. Fed blog ��
    tina.hoven@gmail.com

    SvarSlet
  18. God lørdag kære Anne og tillykke med dine 40 faste følgere:-)

    Jeg er også blevet din følger, kan se at du er en rigtig læsehest og går op i det.
    Det er to dejlige bøger du har på højkant og dem vil jeg krydse alt for at blive så heldig at vinde og læse:-)
    Som barn var jeg en stor læsehest og alle prøvede at få mig til andre beskæftigelser end læsning. Men der er så mange gaver gemt i litteraturen:-)

    Held og lykke videre frem.
    Mary-Liz
    mary-liz@danmark.nu

    SvarSlet
  19. Deltager gerne.
    lki@lobe.dk

    SvarSlet
  20. Tillykke! Sikke en fin præmie! :)
    pancakesmiley@gmail.com

    SvarSlet
  21. Tillykke. Dejlige bøger kan man ikke få nok af.
    Jacobsen.betty@gmail.com

    SvarSlet
  22. Tillykke med de nye følgere :-)
    Kh Tanja, tjprivat@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Lige noget for mig, jeg elsker bøger ;-)
    Juliejensen73@icloud.com

    SvarSlet
  24. Tillykke og nu fik du lige en til :-)

    jeg elsker bøger og har lige opdaget din blog...

    mvh
    Katrine - aksgk(a)hotmail.com

    SvarSlet
  25. Tillykke med det. Nyder at følge med :) Og sikke en fin gave. Har ikke læst nogen af dem :)

    sidselbuchodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  26. deltager og x fingre
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  27. Stort tillykke med det runde tal!
    Og sikke en dejlig konkurrence - den vil jeg meget gerne kaste et lod i puljen til. Jeg har hørt ret meget godt om Mr. Darcy's Diary :)

    camilla@twentyyearsfromnow.dk

    SvarSlet
  28. Tillykke med bloggen - og hvor er den fin! :)

    rebeccavaever@gmail.com

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne være med søde Anne :D
    Xeniaejensen@gmail.com

    SvarSlet
  30. JEG ELSKER BØGER!! Det ville være så skønt med et par nye til reolen.. :)

    SvarSlet
  31. Tillykke med de 40 læsere... jeg har også lige meldt mig.

    Jeg vil super gerne vinde denne skønne præmie

    camillamhj @ gmail.com

    SvarSlet
  32. Jeg deltager gerne.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet