torsdag den 30. januar 2014

My ideal bookshelf

Jeg er efterhånden stødt på disse tegninger en del steder og blev mere og mere nysgerrig. Nu har jeg rent faktisk fundet ud af, hvor de stammer fra og har derfor søgt hjemmesiden igennem for at finde min ideelle bogreol.
Fantasy bogreolen passer så fint til mig, da jeg har læst mange af bøgerne. Jeg har en bred smag, så derfor kunne der sagtens have været andre bøger fra andre genre i blandt. Det der ydermere passer perfekt til mig med denne boghylde er måden bøgerne er stablet på. Der er forsøgt at blive lavet et system, hvorefter rodehovedet titter frem, når der ikke er mere plads på hylden.


1 kommentar:

  1. Hvor fint, jeg har også lige skrevet om det i dag. Fik nemlig "My Ideal Bookshelf"-bogen i fødselsdagsgave :)

    Og Jane Mounts boghylder er så smukke. Også den her, jeg elsker, den er så proppet :) Synes også jeg kan spejde 'Neverwhere', 'The Princess Bride' og Philip Pullman på den! Fantastisk :)

    Selv drømmer jeg om snart at købe et af printene med Austen-bøger på. De er så fine :)

    SvarSlet