mandag den 16. december 2013

En bog der overraskede mig 2013

En bog som overraskede mig meget positivt var "Ikke et sekund spildt", som er en biografi om Jesper Langberg. Jeg er stor fan af biografier om gamle danske skuespillere men jeg må indrømme at denne bog skiller sig ud fra de andre. Det er så få af disse bøger jeg har læst, hvor det er personen selv, der fortæller om sit liv. Som regel bliver bøgerne først skrevet når personen er død. Jeg sad både med et smil på læben og med tårer i øjnene mens jeg læste denne bog.

5 kommentarer:

  1. Åh jeg elsker det billede :'D Sådan en hyggelig dag. Og hvor er det skønt, bogen har gjort så stort indtryk :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også så glad for det billede. Tak for det :) Det var virkelig en hyggelig dag

      Slet
  2. Fantastisk billede! :)
    Jeg glæder mig sådan til at læse den!

    SvarSlet
  3. Ihhhh... hvor lyder det godt. Jeg har den nemlig også til at stå på min reol med hans underskrift i. Jeg elsker nemlig også biografier af de gamle danske skuespillere. De film har været en stor del af min opvækst. Desværre synes jeg nogle gange at man får et lidt andet syn på dem efter at have læst deres biografier. Så glad for at Jesper Langbergs bog ikke skuffer.

    SvarSlet
  4. Ja man får meget nemt et andet syn på de skuespillere man læser om. Der var da også nogle ting i denne bog, som jeg ikke havde regnet med. Men jeg synes det er fantastisk, hvor ærlig han er om sit eget liv. Han kan også finde ud af at sige, hvornår han selv har begået fejl i sit liv.

    SvarSlet