mandag den 18. november 2013

Ugens anbefaling


"Liv og Alexander" af Tine Bryld er en bog/bøger jeg har læst op til flere gange. Den handler om det at være teenager, den første kærlighed og familieproblemer. Der var noget, som enhver teenager kunne relatere til og jeg levede mig lynhurtigt ind i historien om Liv og hendes forelskelse.
Jeg var helt solgt, da jeg læste første bog "Pige Liv" som en del af mine lektier i folkeskolen. Jeg ærgrede mig over, at bogen var så kort og jeg søgte biblioteket tyndt for at finde en bog, der kunne være lige så god. Lykken var med mig, og jeg fandt anden bog i serien "Befri dit Liv" og her stoppede det ikke, for der var jo 3 bøger i serien! Jeg synes desuden også titlerne på bøgerne er så fine, fordi de hænger sammen med hovedrollens navn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar