mandag den 11. november 2013

Ugens anbefaling


Heksejægerens lærling handler om en dreng, som skal oplæres til at beskytte Herredet mod det onde. Han støder på mange udfordringer og må nogle gange selv finde ud af, hvad der skal gøres, da han ikke er kommet langt nok i sin træning til at have lært det.
Heksejægerens lærling er første bog i en længere serie på i alt 9 bøger, og der bliver stadig udgivet bøger i serien. Den er ret nem at læse, da målgruppen er til unge teenagere. Jeg var også selv i den målgruppe, da jeg startede med at læse den og er fortsat fordi jeg simpelthen ikke kan lade være. Jeg bliver jo nød til at vide, hvad der sker.

2 kommentarer:

  1. Dem har jeg aldrig hørt om før! Men hvor lyder de fine :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er de også. Og jeg elsker deres lidt slidte design. Det ligner gamle notesbøger :D

      Slet