onsdag den 6. november 2013

Børnebog

Jeg husker tydeligt de aftener som barn, hvor jeg ikke kunne sove. De resulterede i timer, hvor jeg genlæste alle mine bøger på hylden samt alle mine Anders And-blade, der lå under min seng. Nogle bøger husker jeg bedre end andre. Nogle ærgrer jeg mig over, at jeg ikke har gemt. Men nogle har overlevet og jeg kommer ikke til at skille mig af med dem. Det gælder blandt andet "Min store bog om biler og andet på hjul" af Richard Scarry. Jeg har altid elsket Den travle by, og dermed Richard Scarry. Jeg har kunnet kigge på billederne i timevis på grund af de fantasifulde tegninger. Selvom jeg er en pige, så er biler nu også spændende nok. Især når der kører biler rundt der ligner bananer eller agurker eller måske et æble ;)

Med på billedet er min bamse/ugle/pingvin Rune ;) Han var lidt deprimeret som i måske kan se, så han fik lov til at være med :)

1 kommentar:

  1. "Den Travle By" - det var det, det hed! Min søster og jeg kunne simpelthen ikke huske det, her den anden dag - så tak for påmindelsen. Både bøger og tv-klippene var nemlig noget så søde :D

    - Anne

    SvarSlet