torsdag den 14. november 2013

Bogforum #2

Da jeg var til bogforum fik jeg selvfølgelig også købt lidt bøger. Jeg fik købt to rigtig flotte bøger på hver deres måde.
Jeg er allerede i gang med World War Z og jeg er positivt overrasket. Normalt er zombie-bøger og film ikke noget for mig men denne bog synes jeg er ret godt opstillet.

Jeg opdagede først det flotte ydre på bogen Candace Bushnell. Den måtte simpelthen med hjem, da den er så flot og er endda en skøn tøsebog.

 Desuden havde jeg selv min bog om Jesper Langberg med, så han kunne signere den. Han er virkelig en flink mand, som og sig tid til hver enkelt person der dukkede op.





3 kommentarer:

  1. Fine bøger!
    Og dejlige Jesper Langberg <3 :)

    SvarSlet
  2. Skønne, skønne, skønne bøger! Glæder mig meget til at høre din mening om World War Z :)

    SvarSlet