lørdag den 9. november 2013

Bogforum #1

Fredag stod i bogforummets tegn. Sammen med Rikke og Heidi drog vi af sted tidlig morgen. Vi træder ind i den kæmpe hal og bliver mødt med en summen fra mennesker og et væld af stande og bøger, som bare venter på at blive taget op. Hvor skal man dog begynde? Vi kigger os lidt rundt og beslutter efter et stykke tid, at lytte til Jan Sonnergaards fortælling om sin nye bog (Eller det var så mig der gerne ville det). Vi spiser frokost med Katja og Sabrina og støder på Mette, Gitte og Anna. (Så hyggeligt at møde jer allesammen!)


Herefter er det tid til at købe bøger (Bøgerne får i, i et andet indlæg). Kl. 15 signerer Jesper Langberg sin biografi og hvem står forrest i køen? Ja, du gættede rigtigt, det var mig! Jeg er kæmpe fan og jeg er det endnu mere nu, hvor jeg har mødt den søde og flinke mand. Desuden får jeg også råbt op, at Peter Madsen står og tegner og samtidig med, at Katja viser mig på et billede af, hvordan Chris Carter ser ud, så kommer han gående lige forbi. Åh, hvor jeg elsker Bogforum!





5 kommentarer:

  1. Bogforum er virkelig skøn. Ærgerligt jeg ikke lige så dig nogen steder, men måske til næste år? :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var ærgeligt! Jeg vil ihvertfald gøre alt for at komme af sted igen næste år! :D

      Slet
  2. Så hyggeligt at løbe ind i dig :) Og lyder som en dejlig dag! Og så elsker jeg billedet af dig og Jesper Langberg - det er helt vildt godt! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :D jeg er nu også helt misundelig over at du så foredraget med ham ;)

      Slet
    2. Mange tak! :D jeg er nu også helt misundelig over at du så foredraget med ham ;)

      Slet