mandag den 7. oktober 2013

Ugens anbefaling

"Game of thrones" af George R.R Martin
Hvis du har god tid, så synes jeg helt klart du skulle tage at gå i gang med Game of thrones-serien. Det kræber lidt, at skulle følge så mange personer fordi der er så mange mennesker at holde styr på, men når man først er inde i det er der så fantastisk mange skæbner man følger. Alle har deres person de holder med men det er meget få man kan sige er helt igennem onde eller gode. Begge sider bliver vist i personerne, så man må følge dem på godt og ondt. En ting jeg har fundet ud af er, at man skal passe på med at holde af nogle personer, da de lynhurtigt kan blive slået ihjel.

4 kommentarer:

  1. Hvor vil jeg bare gerne læse Game of Thrones!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også SÅ god synes jeg! Det er helt forfærdeligt at jeg bliver nød til at vente på at den næste bog bliver udgivet. suk.

      Slet
  2. Svar
    1. Hver gang man holder med nogle så dør de jo! Jeg tør snart ikke at holde med nogle ;) Men jeg har en svag side for Familien Stark men jeg kan nu også godt lide at følge Tyrion Lannister og Jaime Lannister

      Slet