mandag den 30. september 2013

Ugens anbefaling

Første gange jeg blev opmærksom på "Vand til elefanterne", var da filmudgaven var i biograferne. Jeg fik aldrig set den fordi jeg ikke rigtigt gad flere kærlighedsfilm på det tidspunkt. Så fik jeg bogen i en adventsgave og derfor gav jeg den en chance. Det viser sig jo at bogen er meget mere end "bare" en kærlighedshistorie. Jeg sugede hele cirkusstemningen til mig. Jeg synes selv, at kærlighedsdelen kun fylder en lille del i bogen, da den indeholder flere dele der er lige så vigtige. Man både griner og græder mens man læser denne bog og den giver et indblik i, hvordan cirkusser engang har været. Det hele har ikke kun været liv og glade dage i sådan en branche.

1 kommentar:

  1. Åh. Jeg har endnu ikke fået den læst - men jeg vil så gerne, for jeg holdte nu meget af filmen :)

    SvarSlet