søndag den 29. september 2013

Neglelak

Jeg elsker neglelak og har det på så tit, jeg kan komme til det. Jeg er altid på udkig efter nye spændende farver og hopper af glæde, når jeg finder en flot farve. Jeg har fået to neglelakke fra By K. En i grøn og en i en slags beige. Grøn er min yndlings farve og jeg elsker farver, der er lidt skæve fra andre, derfor synes jeg, at den neglelak er skøn. Beige er også en rigtig lækker farve som neglelak, da den er ret neutral, så man altid kan have den på. de kan købes her

2 kommentarer:

  1. Den er så lækker den grønne... har du set den jeg fik? har også lagt den på min blog..

    Synes det er fedt at vi som de første bloggere fik lov til at teste den nye kollektion.. :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja din neglelak er vildt flot! Jeg er helt misundelig ;) det er en ret sjælden farve at støde på synes jeg

      Slet