onsdag den 25. september 2013

Lydbøger

Jeg er typen, der har tusind ting jeg gerne vil på samme tid. Det er selvfølgelig umuligt, så nogle gange må man finde på en plan. Jeg elsker at læse og synes det er så trist, hvis jeg har gang i noget andet, hvor jeg egentlig godt kunne følge med i en historie. Derfor lytter jeg tit til historier på min ipod. Jeg er ikke god til de timelange lydbøger og bruger derfor tit Radiodramas podcast der indeholder flere forskellige slags historier, der for det meste varer en halv times tid. Med Radiodrama i ørerne får jeg både gjort rent, gået ture og får lavet andre småting. Nogle gange får jeg endda gjort ekstra rent eller gået lidt længere fordi jeg liiige skal høre lidt mere.

3 kommentarer:

  1. Jeg har også tænkt mig at øve mig lidt i det med de lydbøger der, men jeg synes godt nok det er svært at holde fokus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan heller ikke flere timer ad gangen. Derfor elsker jeg, at radiodrama deler det op, så det kun varer 20-30 minutter.

      Slet
  2. Jeg har det på nøjagtig samme måde som dig. Hvis jeg ikke høre lydbøger samtidig med jeg vasker op eller lignende, så er det tid spildt., ;0)

    SvarSlet