tirsdag den 3. september 2013

Læseklub

I et stykke tid har der været snak blandt nogle af os bogbloggere i Odense om vi skulle starte en læseklub. Sidste tirsdag mødtes jeg for første gang med Rikke og Nikoline, for at snakke om bogen "The painted veil" af W. Somerset Maugham. Jeg var rigtig spændt på at møde de andre og på at se, hvad de havde at sige til bogen. Jeg var også i tvivl om, jeg overhovedet selv kunne finde ud af at snakke med andre om en bog, da jeg ikke er den store ekspert, når det kommer til analyser og symboler i bøger.
Tiden fløj af sted og det var så småt ved at blive aften, da jeg med et smil på læben vendte næsen hjemad efter nogle hyggelige timer hos Rikke. Vi fik snakket om løst og fast, ja også om bogen og vi fik set på alle Rikkes smukke bøger.
Næste gang vi skal mødes, har vi læst "Chocolat" af Joanne Harris, hvilket jeg glæder mig til. Jeg glæder mig også meget til at møde det sidste medlem i klubben Mai, som desværre var syg sidste gang.


3 kommentarer:

  1. Det var simpelthen sådan en hyggelig dag i noget så godt selskab. Jeg glæder mig allerede til næste gang, og jeg glæder mig virkelig til at læse 'Chocolat'!

    SvarSlet
  2. Det er bare sådan en god idé I fik jer. Jeg er helt misundelig! :)

    SvarSlet