fredag den 13. september 2013

En signeret bog

Da jeg hørte, at Ghita Nørby ville komme til den nærmeste boghandel og signere sin biografi var jeg ikke et sekund i tvivl om, at sådan en bog måtte jeg bare eje. Jeg holder meget af at læse biografier om gamle danske skuespillere og derfor skulle jeg også have denne bog med i samlingen. At man så kunne få hendes signering med, var bare bonus. Jeg har senere set hende i en teaterforestilling i Århus og jeg må virkelig tage hatten af for hende. Hun har virkelig et kæmpe talent.


6 kommentarer:

  1. Jeg har for nyligt fået en biografi! Om Victor Borge. Jeg elsker bare den mand, han er SÅ SJÅW! :D Jeg nuppede den fra min mormor, da hun havde ryddet op i bøgerne.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ham har jeg også en bog om :D og jeg fik lige fingrene i en bog om Dirch Passer på genbrug i dag :D

      Slet
    2. Uh hvor godt! :D Ham fik jeg også en bog med, men den gav jeg til min søster, som er ret vild med manden :D

      Slet
  2. Åh, fineste Ghita Nørby! Jeg bliver helt misundelig :'D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun har den skønneste personlighed. Hende kan vi lide :)

      Slet
  3. Hun er jo helt fantastisk, er faktisk ret misundelig!

    SvarSlet